• 12-07-2010, 15:14:26
    #10
    çok sade olmuş geliştirilmeli bencede
  • 12-07-2010, 16:27:06
    #11
    Yorumlarınız için teşekür ederim hepsi not alındı bir dahaki çalışmalarımda dikkat edilcek hususlar arasıdadır.
  • 12-07-2010, 16:34:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İnanırsan herşeyin daha güzelinide yapabilirsin.
    İllustrator mu kullanıyorsun.
  • 12-07-2010, 16:45:26
    #13
    Teşekkür ederim photoshop cs5 kullanıyorum evde çalışırken corel draw kullanıyorum.
  • 12-07-2010, 16:55:10
    #14
    "can" yazısı sade kalmış, 3 renk kuralında ne kadar ısrarcısın bilemem ama, yazının rengini çok az açarsan daha hoş görünecektir diye düşünüyorum. belki fontu da değiştirebilirsin aynı zamanda...
  • 12-07-2010, 17:05:43
    #15
    Yazıyı gradient yapma düşüncelerim var.Font tercihi olarak ne önerirsiniz?
  • 12-07-2010, 17:21:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Smudder Let kullan fontta.