• 23-04-2007, 17:20:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Buyur bakalım istediğin gibi olmuş mu?
  • 23-04-2007, 17:25:09
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ellerine sağlık alonso güzel olmuş

    bir sorum olacak böyle gif bannerları nerden bulaiblirim bende biraz uraşmak istiyorum yani böyle giflerin psdli halleerini falan?
  • 23-04-2007, 18:16:55
    #12
    Allah razı olsun Alonso tam istediğim gibi olmuş bide pm attım açıklarasan çok makbule geçer )
  • 23-04-2007, 18:21:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Fireworks ile çok basit. Frameler ile yıldızı kademe kademe döndürüyorsun. Aynı flash mantığı ile.. Bu arada senin yıldız yamuk çıktı onu biraz değiştirdim Eğer flash biliyorsan flash daha basit ve daha hoş duruyor.
  • 23-04-2007, 19:42:46
    #14
    Saolasın
  • 23-04-2007, 21:28:43
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fireworks ile çok basit. Frameler ile yıldızı kademe kademe döndürüyorsun. Aynı flash mantığı ile.. Bu arada senin yıldız yamuk çıktı onu biraz değiştirdim Eğer flash biliyorsan flash daha basit ve daha hoş duruyor.

    abi sana 2 sorum olabilirmi?

    bir böyle gif bannerları nerden bulaiblirim bende biraz uraşmak istiyorum yani böyle giflerin psdli halleerini falan?

    iki fireworks nedir nerden indirilir ana sayfa linki varmıdır bana bu programı yükleyebileceğim link verirmisin *** falan sa pm atarsan minnettar kalırım
  • 23-04-2007, 23:09:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    1. Aşağıdaki programı bilgisayarına kur ve kurcala. Uğraşa uğraşa öğrenirsin.


    2. Fireworks Adobe'un lisanslı bir yazılımıdır. Özellikle web imajlarında kullanılır.

    Adobe - Fireworks CS3, Vector Graphics Editor, Vector Image Editor


    Herhangi bir konuda yardım gerektiğinde buraya yazabilirsin. Aşağıdaki siteler de tasarım konusunda güzel kaynak olabilir.

    Luna Grafik Forumu - 2D - Zoque.Forum

    ---Web Dersleri--- Photoshop icin iyi bir basvuru kaynagi