3d'nin ne olduğunu bilmeden bu 3d değil diye sayıklayıp durdun cevabını aldın. Ve görüyorumki ne halt olduğunu anlayıp seni site banlamışlar. Benim yaptığım işler bu işi yapan kişiler arasında, cg sayfalarında, behancede vb. platformlarda takdirle kaşılanan çalışmalardır. Ve yukarıdaki Çalışmalarımdan mini car cgstudyo.com da sanat galerisine seçilmiştir. Ayrıca 3d Modellemelerine 'çizim' demişsiniz 3d işinde 'çizim' kelimesi kullanılmaz ona modelleme denir. Çizim 2d olur ve direk elle bir kağıt üzerine veya grafik tablet kullanılarak dijatal ortamda olur.
En son yaptığım çalışmam yurt dışındaki bir facebook sayfası tarafından kapak fotoğrafı yapılmıştır.
Grubun linki burada şu anki kapak fotoğraflarındaki çalışmayı ben yaptım.
https://www.facebook.com/groups/3dmodelingandanimation
Son çalışmamı da buraya ekliyorum. Bu işte en zor olan araba, araç modellemelerini ustalıkla yapıyorum sen başlangıç seviyesi diyosun. Çalışmalarıma yapılan yorumları da buraya atacam.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:54:17 -->-> Daha önceki mesaj 17:53:43 --
Cok guzel hocam elinize saglik
Teşekkürler hocam.