kesinlikle tavsiye etmem. logo çizdirmek için konuştuk ama arkadaşa gönderdiğim psd nin hemen hemen aynısını bana 2 gün sonra sundu. 3d ile alakası yok dediğimde uslübünü ve saygısını bozarak kişiliğini belli etti.