• 30-06-2006, 16:32:45
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en alttaki copyrigt kısmını silme beyaz
  • 30-06-2006, 16:34:06
    #11
    Bu arada şimdi aklıma geldi.Pembe diince bnm monitorun tupunde hata vardı daha koyu gosteriyordu.Sanırım siz pembe goruyorsun ama bende hepsi turuncu
  • 30-06-2006, 16:36:36
    #12
    bizde pembe
    o yüzden garip geldi bana
  • 30-06-2006, 16:40:05
    #13
    banada ya düzelttim copyright kısmı gereksiz diye silmiştim
  • 30-06-2006, 16:43:07
    #15
    ProtectSites adlı üyeden alıntı:
    banada ya düzelttim copyright kısmı gereksiz diye silmiştim
    adamlar taş gibi sistemi beleşe veriyor
    bide yüzsüzlük yapıp copyrighti siliyorsun

    bu ne
    Son 1000 dakika içinde aktif olan üyeler:
  • 30-06-2006, 16:43:52
    #16
    Sizde fec1a6 kodları nasıl bir renk veriyor acaba ?
  • 30-06-2006, 16:45:21
    #17
    bakıyım bir ya

    salak kuzen siteyi bozmuş onu düzeltiyom bir saattir canım çıktı
  • 30-06-2006, 16:47:22
    #18
    durun forumu sildim yeniden yüklücem son eklediğim paket bozdu