• 10-06-2008, 18:11:21
    #37
    saol +rep
  • 17-06-2008, 14:25:27
    #38
    saol teşekkürler
  • 21-06-2008, 21:12:47
    #39
    Teşekkürler
  • 27-06-2008, 20:50:10
    #40
    bakalım eminim güzeldir bende tam böyle bişeyler arıyordum
  • 31-07-2008, 19:22:44
    #41
    +rep.teşekkürler
  • 09-08-2008, 16:24:50
    #42
    tesekkurler birazda fontlara yönelmek lazım
  • 11-08-2008, 11:24:38
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +rep.teşekkürler
    Arkadaşım sen bana itrader vermişssin Rep kafi, itrader ticaret için yönetimden biri silere sevinirim
  • 14-08-2008, 17:59:52
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler emeğine sağlık..
  • 26-08-2008, 04:03:00
    #45
    Üyeliği durduruldu
    eyvallah kardeş sağol