• 13-04-2023, 04:49:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba ilk defa kendim konu tasarımı yapıyorum -/+ değerlendirebilir misiniz ? Mobil üzerinden yapıldı
















    OYUN 1
    OYUN 2
    VS. VS.
  • 13-04-2023, 04:50:29
    #2
    Çok büyük duruyor
  • 13-04-2023, 04:51:41
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük duruyor
    Yanlışlıkla açtım daha herseyi eklemedim büyüklüğünü ayarlamaya çalışıyorum şu anda elim dokundu
  • 13-04-2023, 04:52:07
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Yazı tipi değiştirilebilir
  • 13-04-2023, 05:07:42
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük duruyor
    Şimdi düzenledim telefondan yüklemesi de aşırı zormuş toplamda 4 saatimi falan aldı
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı tipi değiştirilebilir
    Yorumun için teşekkür ederim
  • 13-04-2023, 05:11:48
    #6
    Growth Manager
    Kullanılan yazı fontlarının tamamı değişmeli bence, diğer konu tasarımlarına bakarak ilham alabilirsiniz.
  • 13-04-2023, 05:13:58
    #7
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan yazı fontlarının tamamı değişmeli bence, diğer konu tasarımlarına bakarak ilham alabilirsiniz.
    Font olarak ne önerirsiniz?
  • 13-04-2023, 05:22:20
    #8
    Wve gidip Pc geçince düzenlemeyi düşünüyorum şu anda sanırım çok kötü duruyor birisi büyük birisi küçük olmuş gibi
  • 13-04-2023, 06:32:16
    #9
    Yazıları popüler fontlar ile değiştirmen güzel olacaktır, ne ile tasarladın konuyu ?