Konu tasarımı değerlendirme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu tasarımı değerlendirme
10
●
280
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Konu tasarımı değerlendirme
1
2
13-04-2023, 04:49:39
#1
Skyling
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba ilk defa kendim konu tasarımı yapıyorum -/+ değerlendirebilir misiniz ? Mobil üzerinden yapıldı
Spoiler Göster
OYUN 1
OYUN 2
VS. VS.
13-04-2023, 04:50:29
#2
DenqeSiz
Çok büyük duruyor
13-04-2023, 04:51:41
#3
Skyling
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok büyük duruyor
Yanlışlıkla açtım daha herseyi eklemedim büyüklüğünü ayarlamaya çalışıyorum şu anda elim dokundu
13-04-2023, 04:52:07
#4
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Yazı tipi değiştirilebilir
13-04-2023, 05:07:42
#5
Skyling
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok büyük duruyor
Şimdi düzenledim telefondan yüklemesi de aşırı zormuş toplamda 4 saatimi falan aldı
yigityavuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazı tipi değiştirilebilir
Yorumun için teşekkür ederim
13-04-2023, 05:11:48
#6
Jorphy
Growth Manager
Kullanılan yazı fontlarının tamamı değişmeli bence, diğer konu tasarımlarına bakarak ilham alabilirsiniz.
13-04-2023, 05:13:58
#7
Skyling
Jorphy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullanılan yazı fontlarının tamamı değişmeli bence, diğer konu tasarımlarına bakarak ilham alabilirsiniz.
Font olarak ne önerirsiniz?
13-04-2023, 05:22:20
#8
Skyling
Wve gidip Pc geçince düzenlemeyi düşünüyorum şu anda sanırım çok kötü duruyor birisi büyük birisi küçük olmuş gibi
13-04-2023, 06:32:16
#9
Vorevia
Yazıları popüler fontlar ile değiştirmen güzel olacaktır, ne ile tasarladın konuyu ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler