Sizce Logo nasıl?
15
●568
- 05-04-2023, 00:16:12merhaba hocam "i" harfleri kesik gibi olursa bence daha şık durur.
edit: şuan ki haliyle de gayet sade ve çok iyi
- 05-04-2023, 04:26:22Onu yazacaktım bende hocam, denenmeliberatsvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2023, 23:00:58@edundar47; Hocam denemiş hocam benim düşünceme göre daha şık duruyor.YilmazBilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
