• 05-04-2023, 00:01:23
    #10
    çok beğendim çok tatlı elinize sağlık.
  • 05-04-2023, 00:16:12
    #11
    merhaba hocam "i" harfleri kesik gibi olursa bence daha şık durur.
    edit: şuan ki haliyle de gayet sade ve çok iyi
  • 05-04-2023, 01:12:19
    #12
    Piyon yazısında İ harfi yerine piyon görseli olsa daha yaratıcı olur diye düşünüyorum.
  • 05-04-2023, 04:26:22
    #13
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    beratsvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyon yazısında İ harfi yerine piyon görseli olsa daha yaratıcı olur diye düşünüyorum.
    Onu yazacaktım bende hocam, denenmeli
  • 05-04-2023, 14:49:32
    #14



    denendi
  • 08-04-2023, 23:00:58
    #15
    YilmazBilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu yazacaktım bende hocam, denenmeli
    @edundar47; Hocam denemiş hocam benim düşünceme göre daha şık duruyor.
  • 08-04-2023, 23:56:02
    #16
    Merhaba, harf araları eşit değil.