• 26-08-2008, 09:19:36
    #1
    Merhaba arkadaşlar ...
    İlk defa böyle bir sorunla karşılaştım ve ilginç...
    Nasıl bu hale geldiği hakkında hiç bir fikrim yok gerçekten.
    Durduk yere oldu desem yalan olmaz.



    Bilgi / Yardım edebilecek arkadaşlar varsa çok makbule geçer / sevinirim. +rep
    (Programı her kapatıp açtığımda böyle , anlık birşey değil yani. Bilgisayara reset falanda attım değişen birşey olmuyor )
  • 26-08-2008, 10:23:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    CTRL+F3 ile properties panelini açabilirsin, göçükten kastın nedir onu anlamadım ama sağ taraftaki küçük ok sekmesinden Collapse Panel Group'u seç
  • 26-08-2008, 15:20:58
    #3
    Seretan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CTRL+F3 ile properties panelini açabilirsin, göçükten kastın nedir onu anlamadım ama sağ taraftaki küçük ok sekmesinden Collapse Panel Group'u seç

    Dostum zaten açık collapse panel group sorunda bu zaten açık ama böyle yarım gösteriyor resimdeki gibi :S
  • 26-08-2008, 15:49:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar
    sanırım arkadaşın göçükten kastı propertise çubuğunun açık olup araçları göstermemesi creat new kısmından çalışma yapacağın sayfayı açarsa properties araçlarının açıldığını görebilirsin.
  • 26-08-2008, 15:53:24
    #5
    Hallettim çok saolun arkadaşlar...

    Sorun şuymuş ; Collapse Panel Group'un altında soru işaret var? Onun altındada aşşa yöne bakan ök işareti onu yukarı yapmam gerekiyomuş
  • 26-08-2008, 16:03:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ok, kolay gelsin.