• 02-01-2008, 21:08:30
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet valla bıldın yahu
    nerden bıldın anlat bakalım
    ankaraya gittiğimde yolum düşmüştü
  • 02-01-2008, 21:10:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    vay baktın mı ?yanı ıcerı gırme sansın oldu mu ?
  • 02-01-2008, 21:11:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortada te kmasa felan sankı zından gıbı olmuş koskoca oda tek başınasın ortada bır sandelye bır masa bır bılgısayar
  • 02-01-2008, 21:12:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bence cok super rahat calısıyorlar
  • 02-01-2008, 21:12:53
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay baktın mı ?yanı ıcerı gırme sansın oldu mu ?
    ercan abi var orda tanıdık onun sayesinde uzaktan bakmıştım
  • 02-01-2008, 21:13:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ercan abi var orda tanıdık onun sayesinde uzaktan bakmıştım

    eger bır daha yolun duserse senden beklerız fotoları
  • 03-01-2008, 15:44:23
    #16
    Resimler ulakbim'e ait eski fotolar artık o atx ler olduğu yerde durmuyor
  • 03-01-2008, 15:58:10
    #17
    Next & Nextstart
  • 04-01-2008, 00:24:58
    #18
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim kasada super power değişecektim artık vazgeçtim