• 31-01-2013, 18:49:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaraylı Felipe Melo'ya Beşiktaş maçında gördüğü kırmızı kart sebebiye 4 maç ceza verildi.
  • 31-01-2013, 18:58:11
    #2
    100 maç versinler de kurtulalım şu adamdan. Maçlarda boşuna geriliriyoruz, acaba niye kart yiyecek mi diye.
  • 31-01-2013, 18:58:27
    #3
    Ceza Haktı Ama Bu Denli Taraf Olan TFF'yi ALLAH'a Havale Ediyorum ...
  • 31-01-2013, 19:03:50
    #4
    PFDK cezaları şişirir Tahkim indirir.

    Bu ceza 2-3 maç olarak değişecektir.
  • 31-01-2013, 19:13:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mrsilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PFDK cezaları şişirir Tahkim indirir.

    Bu ceza 2-3 maç olarak değişecektir.
    Düşüremezler direk kırmızı kart zaten 2 maç ceza. Ki olay zaten ortada.
  • 31-01-2013, 19:14:05
    #6
    Kurallara göre 4 ila 6 maç arası alabilirdi.Minimum düzeyde vermişler cezayı.Tahkimin indirme gibi bir yetkisi yok kural böyle.Ha tükürmedi der direk kırmızı karttan 2 maça inebilir fakat sanmıyorum.İkinci meireles vakası olmaz.
  • 31-01-2013, 19:24:08
    #7
    Az bile..

    Sony Tablet P ile gönderildi...
  • 31-01-2013, 19:26:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Az bence Çünkü direk kırmızı kart 2 maç ceza + Rakibe tükürmek 4 ila 6 maç 4 vermişler zaten hani direk kırmızı karttan yediği ceza nerede ???

  • 31-01-2013, 19:33:55
    #9
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bence Çünkü direk kırmızı kart 2 maç ceza + Rakibe tükürmek 4 ila 6 maç 4 vermişler zaten hani direk kırmızı karttan yediği ceza nerede ???

    kulüpçülük yapıyorsun

    tükürdüğü dedikleri için kırmızı kart 4 maç oluyor zaten 2+4 diye bişey yok

    yine 3 boyutlu izlerler tükürük yok derlerse 2-3 maça iner

    Şunu da belirteyim. Meireles kırmızı karttan sonra türkürmüş ve el hareketi yapmıştır o yüzden kırmızı kart cezası + sonra hareketin cezasını aldı. Melo ise tükürdü gerekçesiyle kırmızı gördü. O yüzden sadece bu hareketin cezasını alır

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:33:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:28:11 --

    Meireles kırmızı karttan sonra türkürmüş ve el hareketi yapmıştır o yüzden kırmızı kart cezası + hareketin cezasını aldı.
    Melo ise tükürdü gerekçesiyle kırmızı gördü. O yüzden sadece bu hareketin cezasını alır

    Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır.