• 08-01-2013, 19:19:53
    #1
    Galatasaray Spor Kulübünden KAP'a bildirim ;

    ''FC Internazionale profesyonel oyuncularından Wesley Sneijder'in transferi için Kulübüyle görüşmelere başlanmıştır. Kamuoyu gelişmelerden haberdar edilecektir. ''

    Galatasaray şampiyonlar ligi'nde iyi yerlere gelir..Bizim yönetim çok güçsüz Nobre'ye kalacağız gibi
  • 08-01-2013, 19:23:35
    #2
    ne zaman görüşme kapa bildirilse birşey çıkmıyor buda onlardan bir tanesi
  • 08-01-2013, 19:26:06
    #3
    Sadece görüşmelere başlanmış.
  • 08-01-2013, 19:29:44
    #4
    gelecek inş. başkan kulüple anlaşmış iş sneijder de ve ailesindeymiş..
  • 08-01-2013, 19:30:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    imza atmadan sevinmeyelim beyler, sonra milletin ağzına sakız oluyoruz
  • 08-01-2013, 19:31:42
    #6
    Sneijder'in ailesi kaldı sanırım tek sorun başkanın söylediğine göre. İnşallah gerçekleşir
  • 08-01-2013, 19:32:35
    #7
    Galatasarayı tebrik ediyorum büyük ihtimalle transferi gerçekleştirecektir.

    Biz armut toplamaya devam edelim
  • 08-01-2013, 19:39:10
    #8
    İsmini duymak bile taraftara heyecan verdi.Umarım anlaşabilirler ...
  • 08-01-2013, 19:40:58
    #9


    Facede gördüm

    Sneijder'in eşinin İstanbul ile ilgili verdiği yanıt: "İstanbul çok güzel orada bulundum ama neler olacak bilmiyorum."