Herkes çift forvetten vazgeçileceğini düşünüyor ama bana kalırsa Fatih hocanın kafasında başka bir plan var.
Bence hoca üçlü göbeğe dönecek.
Bir tane sol bek (Carlinhos) Bir Ömer Toprak ile birlikte bu takım çağ atlar.
Ben üç transferinde yapıldığını var sayarak bir kadro yapıyım.

---------------Muslera---------------
Eboue---Semih-------Ömer---Carlinhos
--------------------------------------
-------Hamit---Selçuk---Melo---------
--------------Sneijder----------------
------Elmander-------Burak-----------
Şu anki sistemimize göre defansif olarak hiç bir şey kaybetmeyiz aksine kazanırız. Ofansif olarak ise pek konuşmaya gerek yok bu üçlü göbeğin ve ileri ucun neler yapabileceğini az çok herkes tahmin edebilir. 2 adet mükemmel bek. Orta göbekte 3 teknik kapasitesi yüksek oyunu 2 yönünede oynıyabilen 3 adam. Bu takım oluşturulursa harikalar yaratabilir..
