• 14-01-2010, 17:55:59
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Atletico Madrid"in Arjantinli futbolcusu Maxi Rodriguez, İngiltere"nin Liverpool takımına transfer oldu.

    5 Yıldır formasını giydiği Atletico Madrid ile sözleşmesi 30 Haziran"da sona erecek olan Maxi Rodriguez,İspanyol kulübünden maaşının kalan kısmını almayarak bedava bonservis bedeliyle Liverpool"a gitti. İngiliz takımı ile 3.5 yıllık kontrat imzalayan 29 yaşındaki orta saha oyuncusu sinama ve pongolle"ün sponrting Lizbon"a gitmesinden sonra Atlecito Madrid"den ayrılan ikinci futbolcu Oldu .



    Kaynak Sporx
  • 14-01-2010, 18:05:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Süper futbolcu bedavaya vay be
  • 14-01-2010, 18:52:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper futbolcu bedavaya vay be
    Evet gerçekten bıktırdı Atlecito Madrid maxi"yi haklı bence gitmesinde
  • 14-01-2010, 18:58:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gerçekten bıktırdı Atlecito Madrid maxi"yi haklı bence gitmesinde
    Galatasarayın karşısına gelecek oyuncular tek tek kaçıyorlar
  • 14-01-2010, 19:38:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasarayın karşısına gelecek oyuncular tek tek kaçıyorlar
    evet nedense öyle oldu gercekten
  • 14-01-2010, 20:35:45
    #6
    Aguero'da gitse cok guzel olucak.
  • 14-01-2010, 20:39:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aguero'da gitcek diye duydugumu hatırlıyorum ama hangi takım oldugunu hatırlayamadım. ?
  • 15-01-2010, 00:11:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinama ve pongolle"ün sponrting Lizbon"a gitmesinden sonra Atlecito Madrid"den ayrılan ikinci futbolcu Oldu .



    Kaynak Sporx
    SporX'i kutluyorum bir oyuncuyu iki isim şeklinde yazmışlar
    Gökhan ve Ünal Fenerbahçe ye transfer olmak üzere

    Liverpool benim ESES'den sonra 2. takımımdır ama iyice İspanyol doldu takıma.
  • 15-01-2010, 04:46:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SporX'i kutluyorum bir oyuncuyu iki isim şeklinde yazmışlar
    Gökhan ve Ünal Fenerbahçe ye transfer olmak üzere

    Liverpool benim ESES'den sonra 2. takımımdır ama iyice İspanyol doldu takıma.
    evet haklısın iyice ispanyol doldu bakalım nasıl bir kadro yapacaklar