• 02-10-2025, 21:44:47
    #1
    backlinkmatik.com
    Kazandık ama takım bana malesef hala 1 gram güven vermiyor...
  • 02-10-2025, 21:47:59
    #2
    Kolay takımdı kaybederse şaşırırdım
  • 02-10-2025, 21:48:01
    #3
    Bence ne yaptıkları belli degil ki, 3 tane adam var bunlarında fener biletini keserse bence 10 numara olacak el nesiri, şmanski, fred.
  • 02-10-2025, 21:49:29
    #4
    Dakika 70'e kadar dayanabildim sonra kapattım. İlk yarı gayet iyiydi ama ikinci yarı ben izleyene kadar bunlardan bi cacık olmaz deyip kapattım
  • 02-10-2025, 21:50:23
    #5
    Bir Galatasaraylı ve futbolsever olarak Fenerbahçe'nin şu takımı eze eze yenmesini beklerdim. Tamam, 3 puan güzel, tebrikler ama futbol umut vermiyor.
  • 02-10-2025, 21:51:47
    #6
    4-5 gol atabileceğimiz maçta 2 gol çok kötü. İlk yarı performans gösterip 2. yarı 0 reaksiyon göstermeleri felaket birşey.
  • 02-10-2025, 21:51:54
    #7
    Kurumsal Üye
    Karşidaki takım 4 pas yapamadı ona rağmen nerdeyse berabere kalacaktı. Fener bana umut vermedi açıkçası vermiyorda ama çokta önemli değil fenerlilere yetiyorsa problem yok.
  • 02-10-2025, 21:53:41
    #8
    Tebrikler Fenerbahçem
  • 02-10-2025, 21:55:05
    #9
    Bir Galatasaraylı olarak Tebrikler Fenerbahçe