Fenerbahçe 2 - 1 Nice
11
●254
- 02-10-2025, 21:44:47Kazandık ama takım bana malesef hala 1 gram güven vermiyor...
- 02-10-2025, 21:49:29Dakika 70'e kadar dayanabildim sonra kapattım. İlk yarı gayet iyiydi ama ikinci yarı ben izleyene kadar bunlardan bi cacık olmaz deyip kapattım
- 02-10-2025, 21:51:474-5 gol atabileceğimiz maçta 2 gol çok kötü. İlk yarı performans gösterip 2. yarı 0 reaksiyon göstermeleri felaket birşey.