• 19-09-2025, 15:35:21
    #10
    0-0 biter çok kısır maç olacağını düşünüyorum. Veya Göztepe 1-0 alır diye tahmin ediyorum.
  • 19-09-2025, 15:44:11
    #11
    1-0 vs alırız büyük ihtimal.
  • 19-09-2025, 19:10:38
    #12
    Göztepe bize ters gelen bir takım olmasına rağmen Başakşehir maçında izlemiş olduğumuz baskılı ve istekli futbol bu maçta da olursa kazanırız diye düşünüyorum. 1-0 olsun bizim olsun.
  • 19-09-2025, 19:16:24
    #13
    Hakem var monitörüne gider 6 kart çıkar
    Orta saha zayıf demirege necip var onların uyumu maçın seyrini değiştirir
  • 19-09-2025, 23:25:46
    #14
    Ben 3-0 yenilir diyorum
    BJK'den 1 ay önce vazgeçtim ve taraftarlığımı bıraktım.
    Fenerliler gelsin kanser görsün

    Nasipse Juventus'luyuz bundan böyle.