• 16-09-2025, 16:20:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    galatasaray sizce şamp liginde çeyrek final görür mü?

    bence hayır.
  • 16-09-2025, 16:21:58
    #2
    Kupanın favorisi hocam çeyrek final deyip küçümsemeyin adamları
  • 16-09-2025, 16:22:43
    #3
    Çıpa Marin Store
    içimden geçenleri yazıyorum 12 puan ile ilk 24e giricez bir sonraki turda rakip olur bilemem dişe diş rakip olursa çeyrek olmassa son 16 da eleniriz.
  • 16-09-2025, 16:27:14
    #4
    E. Frankfurt maçından sonra bu soruyu konuşalım. Bence Galatasaray E. Frankfurt maçında galip gelecek.
  • 16-09-2025, 16:27:29
    #5
    Hocam ben yine kılpayı da olsa ilk 24’e giremeyeceğini düşünüyorum
  • 16-09-2025, 16:29:36
    #6
    türk hakemler yönetirse olabilir. harici gs edirneden ötesinde koca bir HİÇ.
  • 16-09-2025, 16:33:51
    #7
    Kendimizi kandırmaya devam edelim hiç bir şey yapamayıp direk elenir. Orası avrupa geçeceksiniz bu işleri.
  • 16-09-2025, 16:40:51
    #8
    Tek bildigim maçların hepsinin üst bitecegi.En az 12 puan alacak.
  • 16-09-2025, 16:42:21
    #9
    Her türlü görebilme potansiyeli var diye düşünüyorum.