Ama benim yinede anlamadığım şudur. Zaten Türk takımları avrupada başaramıyor niye bu adamlara milyonlar veriyorlar o paralarla önce Türkiye altyapıları düzeltilse keşke.
Misal ben 14 yaşında bi süre oynamıştım. İnanılmaz bir torpil ve sahtekarlık vardı altyapılarda. Şimdi de aynıdır muhtemelen topa vurmayı bilmeyen insanlar oynatılıyor hep.
Halbuki çok yetenekli gençlerimiz var.