• 14-09-2024, 14:22:47
    #1
    Abi bu adama ne olmuş böyle Ndombele ile dalga geçenlere resmen hediye olmuş


    Kaynak: https://www.uyan32.com/super-ligin-e...ar-gundem-oldu
  • 14-09-2024, 14:24:33
    #2
    Büyük söğüş yazık buna verilen paralara
  • 14-09-2024, 14:28:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiye Ligi'ne gelmiş en büyük balon bu olabilir.
  • 14-09-2024, 14:29:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BJK'den 5 yiyince girdiğim tripler.
  • 14-09-2024, 14:34:23
    #5
    Bu adam cüssesine rağmen çok hızlı koşuyor. Henüz lig yeni başladı alışamadı bi alışsın o zaman konuşuruz iyi yada kötü.
  • 14-09-2024, 14:35:26
    #6
    haha komik yorumlar
    bakacaaaaz
  • 14-09-2024, 14:37:05
    #7
    Ama benim yinede anlamadığım şudur. Zaten Türk takımları avrupada başaramıyor niye bu adamlara milyonlar veriyorlar o paralarla önce Türkiye altyapıları düzeltilse keşke.
    Misal ben 14 yaşında bi süre oynamıştım. İnanılmaz bir torpil ve sahtekarlık vardı altyapılarda. Şimdi de aynıdır muhtemelen topa vurmayı bilmeyen insanlar oynatılıyor hep.
    Halbuki çok yetenekli gençlerimiz var.
  • 14-09-2024, 14:37:41
    #8
    Fenerliyim ama bizim tosun paşanın fast fooddan uzak durması lazım.

    @shentaweb; sen ne düşünüyorsun?
  • 14-09-2024, 14:40:49
    #9
    Aynen aynen ndombele aynen ahdashad
    henüz maçlar başlamadan kadıköyde karagece, inönüde karagece twitleri atan hesapları takip etmenizi tavsiye etmem