• 29-08-2024, 22:57:57
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bu sene 5 atmak alışkanlık oldu Ülke puanına desteğe devam.

    Maç hakkında düşünceleriniz nelerdir?

    Bu sene çok iyi şeyler yapacağız.!
  • 29-08-2024, 23:01:04
    #2
    Ben hala kaçan gollere üzülüyorum. Daha fazlası olabilirdi.
  • 29-08-2024, 23:02:15
    #3
    İntikam alındı, güzel kadro olduk umarım hep bu şekil ilerleriz
  • 29-08-2024, 23:05:21
    #4
    Beşiktaş'ın gol makineleri var. Bu sene iyiler. Başarılar.
  • 29-08-2024, 23:05:40
    #5
    Kategori Moderatörü
    Güzel top oynuyor Beşiktaş kadro iyi tebrikler
  • 29-08-2024, 23:07:38
    #6
    Helal olsun Muazzan futbol oynuyorlar. Bu sezon sinirden stresten uzak maç izleyecekseniz Beşiktaşı izleyin keyif alın.Ben Galatasaraylıyım bu arada .
  • 29-08-2024, 23:09:06
    #7
    Net 3 gol kaçtı, maçın hakkı 8-1 olacaktı, yine iyi uçana kaçana 5 atmaya alıştık böylee devam.
  • 29-08-2024, 23:19:49
    #8
    İm mobile fiber hızında gelene geçene takıyor valla 😀
  • 29-08-2024, 23:25:44
    #9
    çok keyifli yendik

    rafa sakatlanmasın yeter