Beşiktaş 5 - 1 Lugano - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beşiktaş 5 - 1 Lugano
10
●
350
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Beşiktaş 5 - 1 Lugano
1
2
29-08-2024, 22:57:57
#1
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Bu sene 5 atmak alışkanlık oldu
Ülke puanına desteğe devam.
Maç hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Bu sene çok iyi şeyler yapacağız.!
29-08-2024, 23:01:04
#2
Nesiva
Ben hala kaçan gollere üzülüyorum. Daha fazlası olabilirdi.
29-08-2024, 23:02:15
#3
dncbey
İntikam alındı, güzel kadro olduk umarım hep bu şekil ilerleriz
29-08-2024, 23:05:21
#4
denden
Beşiktaş'ın gol makineleri var. Bu sene iyiler. Başarılar.
29-08-2024, 23:05:40
#5
SrdL
Kategori Moderatörü
Güzel top oynuyor Beşiktaş kadro iyi tebrikler
29-08-2024, 23:07:38
#6
saytuc
Helal olsun Muazzan futbol oynuyorlar. Bu sezon sinirden stresten uzak maç izleyecekseniz Beşiktaşı izleyin keyif alın.Ben Galatasaraylıyım bu arada .
29-08-2024, 23:09:06
#7
LETRX
Net 3 gol kaçtı, maçın hakkı 8-1 olacaktı, yine iyi uçana kaçana 5 atmaya alıştık böylee devam.
29-08-2024, 23:19:49
#8
By_ReFLeX
İm mobile fiber hızında gelene geçene takıyor valla 😀
29-08-2024, 23:25:44
#9
fikirdanis
çok keyifli yendik
rafa sakatlanmasın yeter
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler