Kanadımız kırıldı.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kanadımız kırıldı..
10
●
490
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Kanadımız kırıldı..
1
2
20-12-2023, 22:51:10
#10
WebToPay
Ceza olarak noel e gondermeyeceksin.Takimla beraber antremanlara katilacak.Gorecek hörekeyi.
21-12-2023, 02:05:14
#11
UfuX
Selamlar, Mert Hakan yaptı şovunu yine .) Bizde Torreira, sizde de Fred kilit isimler orta sahada, sizin adınıza kötü oldu. Umarım önümüzdeki 2 maçta da yeneriz sizi .)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler