• 02-09-2023, 19:38:41
    #10
    Güzel bir maç olacak
  • 02-09-2023, 19:39:13
    #11
    Kişisel Rütbe
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir maç olacak
    Hocam logonuz ne zaman X olacak

    @elonmusk;gormesin
  • 02-09-2023, 19:40:22
    #12
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam logonuz ne zaman X olacak

    @elonmusk;gormesin
    X li logo varsa atar mısın
  • 02-09-2023, 20:29:46
    #13
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence onlar Antep'e gelip gerçek baklava yiyeceği için şanslılar
    Adamların evine geliyor hocam )
  • 02-09-2023, 20:53:03
    #14
    Ofsaytımsı bişeyler olabilir
  • 02-09-2023, 21:03:41
    #15
    Kişisel Rütbe
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamların evine geliyor hocam )
    Orjinalini yiyecekler dedim iste hocam bizim baklavacilar yarışırlar en guzeli benim diye
  • 03-09-2023, 00:05:00
    #16
    Kişisel Rütbe
    S3m1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofsaytımsı bişeyler olabilir
    Takım cok kötüydü oynama stili olmaması mi desek toptan korkan kaleci mi desem bilemedim