Hangi Takımlısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Takımlısınız?
27
●
598
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Hangi Takımlısınız?
1
2
3
4
08-10-2022, 19:07:32
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
R10 halkı hangi takımı tutuyor?
Yorumlarda görelim
08-10-2022, 19:08:24
#2
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Takım tutmuyorum
08-10-2022, 19:08:32
#3
Crackmedya
Yense bile kanser edebilen Fenerbahçe hocam 😄😄
08-10-2022, 19:08:55
#4
Honomy
R10 Takımlıyız biz
08-10-2022, 19:09:19
#5
Cooper34
Küçükken büyüklerimiz ekmeksporluyum derdi de hadi ya felan derdik. Büyüyünce anladık ki hakikaten ekmeksporlu olunuyor.
08-10-2022, 19:09:31
#6
Gelistirici
En iyisi sanırım
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Takımlıyız biz
08-10-2022, 19:09:51
#7
Fleion
Fenerbahçe
08-10-2022, 19:11:53
#8
CoverMedya
Instagram Reklam Hzm. 🎯
Ben takım tutmam FENERBAHÇE'liyim.
08-10-2022, 19:12:49
#9
Onur89TR
Erman Toroğlu Türk Futbolundan Bir Cacık Olmaz dedi ve Cacık Yaptı Yandex video arama
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler