• 27-06-2022, 21:23:53
    #1
    Fenerbahçe, Emre Mor için Karagümrükle anlaşma sağladı oyuncu bu akşam İstanbul’a gelir yarın sağlık kontrollerinden geçecek sözleşme 3+1 yıllık.
  • 27-06-2022, 21:28:32
    #2
    Şahsi görüşüm. Fenerbahçeye katkısı olmayacaktır.
  • 27-06-2022, 21:29:41
    #3
    Yeterince oynadı, sıra yeni çevre ile eğlence hayatı..
  • 27-06-2022, 21:36:26
    #4
    Halı sahalarda çok var böyle, kıpır kıpır, bal yapmayan arı.
    Katkı sağlar mı sağlayabilir, sağlamayabilir de. Büyük takımda oynamak kolay değil.
  • 27-06-2022, 21:40:33
    #5
    Şahsi görüşüm sağ kanadı otobana cevirecektir💛💙
  • 27-06-2022, 22:00:40
    #6
    Şöyle bir gerçek var gerçekten bir futbolcu olmak isteyipte kariyerini yükseltmek istiyor ise bu onun için bir şans ama eski yaptığı hataları tekrar yapıp eğlence gece hayatına düşer ise vay haline şuan çıkma yolunda gözüküyor aklını başına alıp oynamaya gelirse iyi yerlere gelir umarım aklını başına almıştır yoksa kendisine yazık eder
  • 27-06-2022, 22:02:23
    #7
    Kurumsal Üye
    Zor ama faydalı olacağını sanmıyorum
  • 28-06-2022, 11:46:06
    #8
    Heyecanlandıran bir transfer değil. Forvet istiyoruz başkaannn. Taraftarlar aç herkes hahoo diyor.
  • 28-06-2022, 11:47:39
    #9
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyecanlandıran bir transfer değil. Forvet istiyoruz başkaannn. Taraftarlar aç herkes hahoo diyor.
    Üzmeyecek 😉