yıllar önce 2-3 tg oynadığım bundesliga lig maçında ilk 11 dk'da 3 gol gelmişti kalan 80 dakika'sını salavat getirerek takip etmiştim çünkü tek maçça kalmıştım ve ne tesadüf 3 gol ilk 10 dakika'da geldi kalan dakika'da hiç gol olmadı
şans eseri oluyor resmen, ilk yarı 0 gol oluyor ikinci yarı 4-6-8 gol çıkabiliyor da