• 23-01-2022, 21:15:11
    #1
    Merhaba durum kötüye gidiyor sizce Galatasaray küme düşer mi yoksa toparlar mı? 3 puan fark var küme hattıyla.
  • 23-01-2022, 21:16:02
    #2
    Torrent hocamla küme düşme keyfi
  • 23-01-2022, 21:16:33
    #3
    düşmez son maç bile olsa düşürmezler
  • 23-01-2022, 21:17:52
    #4
    yaşasın digitürk yaşasın gelirler..
  • 23-01-2022, 21:18:32
    #5
    düşmez hocam. gs fb bjk ts gibi kulüplerin sadece arması bile sezonun neresinde olursa olsun ilk 10'a girmeye yeterli. gs döner buradan illaki. bence kötü de oynamadılar bugün. üst sıralar tabii ki hayal ama küme de düşecek kadar değil tabii :9
  • 23-01-2022, 21:18:39
    #6
    Düşer de düşürmezler.
  • 23-01-2022, 21:19:02
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seneye inşallah maçları TRT'de bedava yayınlanacak
  • 23-01-2022, 21:19:48
    #8
    Platin üye
    bir beşiktaşlı olarak zannetmiyorum düşmez
  • 23-01-2022, 21:20:06
    #9
    Galatasaray yallah kümeye