• 22-05-2021, 19:12:12
    #1
    Fatih Terim twitter hesabindan kendi el yazısıyla paylaştığı açıklama ..


  • 22-05-2021, 19:13:15
    #2
    Ah fatih hocam inşallah yeni yönetim ile takımın başına geçer
  • 22-05-2021, 19:13:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adamin sevdiklerine verdigi deger derim buna bide el yazisi yazmis yav
  • 22-05-2021, 19:14:10
    #4
    hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah fatih hocam inşallah yeni yönetim ile takımın başına geçer
    Barcelona Fatih Terim'i listesine almış, bakalım ne olacak.
  • 22-05-2021, 19:15:16
    #5
    Yine saplamış adam. Değer verdiği için el yazısı ile yazması da ayrı bir krallık.
    Bugün Barcelona ile anılıyordu kendisi. Umarım yeni başkan ile uyumlu çalışırlar.
  • 22-05-2021, 19:15:20
    #6
    Şu adam bi başkan olmadı ya
  • 22-05-2021, 19:22:54
    #7
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    barcelona fatih terim'i listesine almış, bakalım ne olacak.
  • 22-05-2021, 19:25:49
    #8
    Hiç bir şey demeden çok şey söylemiş aslında.
  • 22-05-2021, 19:26:54
    #9
    arkadaşlar olaydan biraz habersizim, aydınlatacak var mı acaba