Galatasaray şampi? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Galatasaray şampi?
49
●
1.214
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Galatasaray şampi?
1
2
3
4
5
6
11-05-2021, 22:09:20
#28
bim
Mega adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu korku bjk yeter 🤣 adamlar kendilerini 3 hafta önce şampiyon ilan ettiler
3 ay önce ilan edeceklerdi aslında ne 3 haftası, beceriksizlik ve biraz farklı dönen olaylar.
11-05-2021, 22:10:00
#29
batubel
karagümrük attı.
11-05-2021, 22:12:05
#30
Misafir
Ulan Akbaba penaltıyı atsan maçı koparacaksın yaptığın harekete bak ya.
11-05-2021, 22:15:04
#31
Mega
Gelde kafayı yeme GS ikinci penaltıyı da kaçırdı
11-05-2021, 22:16:27
#32
t4ko
Sivas sanki final maçı oynuyor top geçirmedi namussuzlar
11-05-2021, 22:17:27
#33
xxx786
Son hafta ortalık karışacak gibi.
11-05-2021, 22:17:51
#34
murrtex
En iyisi ne ise o olsun.
11-05-2021, 22:18:20
#35
haberbey
Galatasaray için büyük fırsat, imkansız değil ama zor 3-1
11-05-2021, 22:20:14
#36
Misafir
+8 verecek 2 gol daha sığdırabilsek ah ulan a h
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler