• 15-05-2008, 10:25:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    show vermedi maçı önemli bir maçı izleyemedik banddan verdiler sonra olmaz bunalar
  • 15-05-2008, 10:28:39
    #11
    Ve Zenit UEFA Cupasını Aldı


    Güzelim Türkçe'de K harfimi bitti.
    Okurken garipsedimde.
  • 15-05-2008, 10:38:53
    #12
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    show vermedi maçı önemli bir maçı izleyemedik banddan verdiler sonra olmaz bunalar
    niye kızıyosun bizim için bidaha oynadılar
  • 15-05-2008, 11:23:40
    #13
    Uefa tarafından maçın adamı seçildi sanırım Fatih Tekke. Yabancı bir takımda Uefa kupasını kazanan il Türk futbolcu oldu. Tebrikler Fatih Tekke. Emre Belözoğlu'nu görüpte, seni görmeyenler utansın.
  • 15-05-2008, 13:36:28
    #14
    Misafir
    sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatih Tekke finale neredeyse kadar hiç oynamadı, finale çıkılmasında bir katkıda bulunmadı. Biraz araştırmanızı tavsiye ederdim ahkam kesmeden önce. Yanılmıyorsam 1 golü var UEFA Kupası'nda ve ligde de sondan 3. sıradalar, 2 ay oldu ligleri başlayalı ve Fatih Tekke yine yedek forvet.

    UEFA Kupası 10 gol ile gol kralı olan, Pavel Pogrebnyak geçen sarı kart cezalısı olduğu için ve Fatih Tekke'den başka alternatif forvet olmadığı için finalde oynadı. Kötü de oynadı bana göre, 90 +3'de asist yapması bunu değiştirmez.

    Celtic sempatizanı olarak Zenit'i tebrik ederim.
    Öncelikle fatih tekke bir sakatlık dönemi geçirdi ondan bir süre sonrada kendini toparlama dönemi oldu bu süreçte yedek kaldı.Yani adam iyiyken yedek kalmadı.

    Bunun dışında sct maçı izlediğinden şüpheliyim.Maçta her yerde fatih tekke vardı.Hiç pozisyon kaybetmedi.1. golde pozisyonu kuran oydu 2. golde asisti yapan alda at diyen yine oydu hiç isabetsiz pas atmadı.Teorik olarak fatih olmasaydı maç bu şekilde bitmemişde olabilirdi.Ayrıca bir türk futbolcu uefa finalinde oynuyor o atmosferi yaşıyor bu yaklaşım nekadar pozitif olabilir?Bir Gs li fb li futbolcu bunu yapsaydı bu şekılde bir yaklaşım olurmuydu acaba?Hem bireyler hemde medya açısından.

    Son olarak sana göre kötü oynayan bir adamı Uefa nedense maçın adamı seçme ihtiyacı hissetmiş

    uefa.com-UEFA Cup-News & Features-News Specific


    bu arada başlığı düzelttim.
  • 15-05-2008, 13:38:19
    #15
    Ah Ah Şimdi Sokaklarda olmak vardı.Gs alsaydı
  • 15-05-2008, 13:41:03
    #16
    Misafir
    Final oynayan takımlar bizim ligimizde oynuyor olsalar oftaş, belediyespor, sivas yener yahu

    seneye umarım kayseri, beşiktaş yada sivas alır
  • 15-05-2008, 13:44:52
    #17
    Misafir
    Ümit Karan çağrılmıyorsa Fatihin çağrılmamasınıda anlayabilirim..
  • 15-05-2008, 14:25:15
    #18
    sct
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle fatih tekke bir sakatlık dönemi geçirdi ondan bir süre sonrada kendini toparlama dönemi oldu bu süreçte yedek kaldı.Yani adam iyiyken yedek kalmadı.

    Bunun dışında sct maçı izlediğinden şüpheliyim.Maçta her yerde fatih tekke vardı.Hiç pozisyon kaybetmedi.1. golde pozisyonu kuran oydu 2. golde asisti yapan alda at diyen yine oydu hiç isabetsiz pas atmadı.Teorik olarak fatih olmasaydı maç bu şekilde bitmemişde olabilirdi.Ayrıca bir türk futbolcu uefa finalinde oynuyor o atmosferi yaşıyor bu yaklaşım nekadar pozitif olabilir?Bir Gs li fb li futbolcu bunu yapsaydı bu şekılde bir yaklaşım olurmuydu acaba?Hem bireyler hemde medya açısından.

    Son olarak sana göre kötü oynayan bir adamı Uefa nedense maçın adamı seçme ihtiyacı hissetmiş

    uefa.com-UEFA Cup-News & Features-News Specific


    bu arada başlığı düzelttim.
    Sondan başlayayım.

    Maçın adamı Fatih Tekke falan değil, olamaz da zaten. Real Madrid dahil birçok klübün peşinde olduğu, EURO 2008'de Rusya'nın en büyük yıldızı olan 26 yaşındaki Arshavin maçın yıldızı seçilmiştir ve doğru bir karardır.

    Fatih Tekke maç boyunca gezinip durdu, maçı İskoç TV'sinden izledim. Arshavin'e methiyeler düzdüler, Fatih'in adını ayağına top geldiğinde bile telaffuz etmediler.

    Ayrıca Fatih UEFA Kupası oynanırken çok az bir dönem sakattı, forma giyemeyecek durumdaydı. Fatih Rusya Milli Takımı'nın iki yıldız oyuncusu Arshavin ve Pogrebnyak alternatifi olarak kaldı hep. Hasan Kabze'nin Galatasaray durumuna bile erişemedi özellikle UEFA'da. Arshavin final maçının adamı, Pogrebnyak 11 golle UEFA'da gol kralı. Haksız da sayılmaz Zenit'in hocası "uçan Hollandalı" Advocaat.

    Daha önce Şampiyonlar Ligi finali oynayan, final maçına kadar takımını taşıyan bir Yıldıray Baştürk örneği var. Final maçında da çok daha iyi oynamıştı Leverkusen ama Zidane faktörü kupayı Real Madrid'e getirmişti, 2002'ydi zannedersem yılı.

    Niye böyle uzun uzun yazdım, Fatih'i taraflı gözle izlememek gerek. Yani EURO 2008'i hak etmedi bu çok açık. Final maçında oynamasının tek sebebi de 2 Rus forvetin alternatifi olan başka bir santrafor olmamasıydı.