• 08-05-2008, 14:45:26
    #10
    Helal olsun adama...Daha da başarılı olmasını umuyorum.
  • 08-05-2008, 14:52:57
    #11
    Helal olsun adama...Daha da başarılı olmasını umuyorum.
  • 08-05-2008, 15:45:13
    #12
    Vala bu ara avrupadaki Türk futbolcular çok formda Euro 2008 öncesi umut veriyo bana
  • 08-05-2008, 15:49:02
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gol krallığında kaçıncı sırada acaba.. inş. 1. olur
  • 08-05-2008, 16:10:25
    #14
    Misafir
    BLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nihat Beşiktaş'ta nasıl bu kadar iyi değildi anlamak güç
    beşiktaş'ta sağ kanat oynuyordu orda bile başarılıydı villereal ve sociedad'da gizli forvet yardımcı forvet rolünde performansını katladı başarılı olmasa avrupa takımı türk futbolcusunu almaz zaten şüphen olmasın bundan onlar da türkiye'deki transfer mantığı yok
  • 10-05-2008, 04:38:19
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tebrikler Nihat