3 yılda 80 asist yapmış bir adamı Real yolluyor.
Arsenalde çok iş yapar.
Mesut Arsenal'de
17
●898
- 03-09-2013, 13:17:29
- 05-09-2013, 12:51:02Real face sayfasında taraftarlar ağlıyor mesut mesut diyeGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2013, 17:24:16Arsenal zaten topu ileriye taşıyan en iyi takım ama bitiricileri yok, Mesut bu noktada biraz şanslı olursa yılın futblcusu seçilir heralde
- 05-09-2013, 21:42:07Mesut asist yapan adam bu adamın önüne devre arasında kesin bir golcü bulmaları gerek. Higuain gibi oyuncuyu sevmem ama sezon başında napoli yerine arsenali seçseydi mesut asist kralı higuain de gol kralı olurdudigitaLartist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2013, 23:17:28Arsene Wenger kadar başarılı bir t.d. gelir mi birdaha bilmiyorum ama aceleci davrandı Arsenal yıllardır bekledikleri sezonun bu olduğunu sandı ve yıllardır kar eden kulüp aşırı para harcadı, 4-6-0 oynarlar artık Barcelona messi ile yapmıştı Arsenal kimle yapar bilemiyorum ama Giroudu oynatmaktansa altyapıdan bi cocuk alırım daha iyi en azından sonu süpriz olur
