• 19-06-2026, 11:55:18
    #1
    merhaba arkadaşlar bir alan adı yakaladım .net uzantılı ama com'u alınmış bir markada şimdi kalkıp .net'i alsam sıkıntı yaşanır mı merak ettim 😃
  • 19-06-2026, 11:57:51
    #2
    yapıştır gitsin bence
  • 19-06-2026, 11:58:14
    #3
    devFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıştır gitsin bence
    sonra bana yapıştırmasınlar hocam 😂
  • 19-06-2026, 11:58:34
    #4
    5 sene falan önce bu nedenle bir proje kapattık. Hukuki bir durum yaşanmadı ama temkinden kaynaklı. Henüz start aşamasında devam etmeme kararı aldık.
  • 19-06-2026, 11:59:45
    #5
    Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 sene falan önce bu nedenle bir proje kapattık. Hukuki bir durum yaşanmadı ama temkinden kaynaklı. Henüz start aşamasında devam etmeme kararı aldık.
    o zaman uzak durayım hocam. gerçi .nette kendilerine yönlendirilmiş falan ama boşta.
  • 19-06-2026, 12:00:24
    #6
    Yazılım Uzmanı
    Markaya göre değişir, bir anda mahkeme ile tehdit edilebilirsin. Bazı markalar hiç taviz vermiyor.
  • 19-06-2026, 12:00:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kontrol etmen gereken ilk şey:
    Markanın tescilli olup olmadığı.
    Hangi sınıflarda tescilli olduğu.
    Senin kullanım amacının ne olduğu.
  • 19-06-2026, 12:00:53
    #8
    Kurumsal PLUS
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman uzak durayım hocam. gerçi .nette kendilerine yönlendirilmiş falan ama boşta.
    Ben olsam alır kendilerini satmaya çalışırım eğer köprü bir firmaysa
  • 19-06-2026, 12:02:15
    #9
    Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markaya göre değişir, bir anda mahkeme ile tehdit edilebilirsin. Bazı markalar hiç taviz vermiyor.
    teşekkür ederim hocam vazgeçtim şu an
    Orhankiris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol etmen gereken ilk şey:
    Markanın tescilli olup olmadığı.
    Hangi sınıflarda tescilli olduğu.
    Senin kullanım amacının ne olduğu.
    zaten aslında bir alan adı alırken hepsinin boşta olması daha iyi ama adamlar her şeyi parsellemişler. keşke 99 yılına falan dönsek 😃