• 02-06-2026, 09:39:24
    #1
    YD KAPALI KUTU İPHONE 17 alınırmı alınırsa neye dikkat etmek gereklidir
  • 02-06-2026, 09:55:16
    #2
    Merhabalar,

    Yurtdışı telefonları 6 ay kullanabilirsiniz bir de çakması çok fazla;

    https://www.youtube.com/watch?v=6ywc...OnYWttYQ%3D%3D
    O paraya orijinal yurt içi 13 - 14 pro veya pro max al daha iyi.

    Saygılar.
  • 02-06-2026, 10:00:17
    #3
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Yurtdışı telefonları 6 ay kullanabilirsiniz bir de çakması çok fazla;

    https://www.youtube.com/watch?v=6ywc...OnYWttYQ%3D%3D
    O paraya orijinal yurt içi 13 - 14 pro veya pro max al daha iyi.

    Saygılar.
    Bilgisiz biri olduğun ne kadar belli öncelikle her yıl 8 ay kullanılır 4 ay hotspot bağlanarak kullanır.
    Çakma değil toplama cihazlar yaygın oluyor o yüzden üretimi olmayan modellerin toplaması yaygın olur yani 17 üretimdeyse 16 almaman gerekir ki kapalı kutu olsun.
  • 02-06-2026, 10:02:30
    #4
    bekle 18 al
  • 02-06-2026, 10:03:42
    #5
    iphone 17 yurtdışı 37-38 bandında bulabilirsin yani türkiyedeki parasına 2 tane alabiliyorsun hem 2 cihazın olmuş olur hemde 1 yıl kesintisiz kullanabilirsin
  • 02-06-2026, 10:08:50
    #6
    Hocam alınacak güvenli yer konusunda ne düşünüyorsunuz? Bildiğiniz bir yer var mı?
  • 02-06-2026, 10:10:17
    #7
    Özelden yazın kapalı kutu 1 fiziki 1 e sim cihazı verelim elden İstanbul 43.000₺ orijinal toplama vs değildir., şuan alırsanız seneye 2027 Ağustos a kadar sorunsuz kapanmadan kullanabilirsiniz, profilimdeki telegramdan yazınız hocam
  • 02-06-2026, 10:11:51
    #8
    WebFlux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alınacak güvenli yer konusunda ne düşünüyorsunuz? Bildiğiniz bir yer var mı?
    İstanbul Yamanevler rezidansımıza bekleriz Avrupa konutları, hocam
  • 02-06-2026, 10:12:00
    #9
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisiz biri olduğun ne kadar belli öncelikle her yıl 8 ay kullanılır 4 ay hotspot bağlanarak kullanır.
    Çakma değil toplama cihazlar yaygın oluyor o yüzden üretimi olmayan modellerin toplaması yaygın olur yani 17 üretimdeyse 16 almaman gerekir ki kapalı kutu olsun.
    Tanımadığın insanlar hakkında "bilgisiz biri" gibi ibareler kullanma? Kaç yaşındasın ve ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun?

    BAK BUDA BTK RESMİ AÇIKLAMASI !!!!


    https://www.youtube.com/watch?v=R6Npik65tFk&t=16s



    https://www.hurriyet.com.tr/galeri-b...-mi-43149808/4


    https://www.vodafone.com.tr/teknoloj...creti-ne-kadar



    Evimde 3 tane İphone var neyin ne olduğunu bir çok kişiden iyi biliyorum YAŞIM 44 abicim?