YD 17 alınır mı
11
●264
- 02-06-2026, 09:55:16Merhabalar,
Yurtdışı telefonları 6 ay kullanabilirsiniz bir de çakması çok fazla;
https://www.youtube.com/watch?v=6ywc...OnYWttYQ%3D%3D
O paraya orijinal yurt içi 13 - 14 pro veya pro max al daha iyi.
Saygılar. - 02-06-2026, 10:00:17Bilgisiz biri olduğun ne kadar belli öncelikle her yıl 8 ay kullanılır 4 ay hotspot bağlanarak kullanır.TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çakma değil toplama cihazlar yaygın oluyor o yüzden üretimi olmayan modellerin toplaması yaygın olur yani 17 üretimdeyse 16 almaman gerekir ki kapalı kutu olsun. - 02-06-2026, 10:10:17Özelden yazın kapalı kutu 1 fiziki 1 e sim cihazı verelim elden İstanbul 43.000₺ orijinal toplama vs değildir., şuan alırsanız seneye 2027 Ağustos a kadar sorunsuz kapanmadan kullanabilirsiniz, profilimdeki telegramdan yazınız hocam
- 02-06-2026, 10:11:51İstanbul Yamanevler rezidansımıza bekleriz Avrupa konutları, hocamWebFlux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2026, 10:12:00Tanımadığın insanlar hakkında "bilgisiz biri" gibi ibareler kullanma? Kaç yaşındasın ve ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun?Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BAK BUDA BTK RESMİ AÇIKLAMASI !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=R6Npik65tFk&t=16s
https://www.hurriyet.com.tr/galeri-b...-mi-43149808/4
https://www.vodafone.com.tr/teknoloj...creti-ne-kadar
Evimde 3 tane İphone var neyin ne olduğunu bir çok kişiden iyi biliyorum YAŞIM 44 abicim?