• 21-05-2026, 10:32:56
    #1
    İnstagram'da denk geldiğim bir gönderi ve yapılan yorumlar dikkatimi çekti, aynı soruyu forumda ki arkadaşlara soruyorum.

    Topluma katkınız nedir?


    Gönderide verilen bazı cevaplar :



  • 21-05-2026, 10:34:11
    #2
    Instagram mavi tik✅
    Katkıyı hakeden bir toplumda yaşadığımızı dusunmuyorum
  • 21-05-2026, 10:34:43
    #3
    Çöplerimi yere değil de, Havaya atıyorum böylelikle yerler temiz kalıyor (!)
  • 21-05-2026, 10:35:19
    #4
    hiç bir işe yaramıyorum bu da beni ig işlem yapanlardan bir tık üste atıyor
  • 21-05-2026, 10:36:02
    #5
    Yere tükürmüyorum, çöp atmıyorum.
    Hızlı yürüyorum.
    Toplu taşımada görüntülü ve kulaklıksız konuşmuyorum(yüksek sesle)
    Yaşlılara yer veriyorum her ne kadar yorgun olsam bile.
    Sokak hayvanlarını besliyorum.
    Ülkeye döviz sokarak az da olsa ihracat yapıyorum.
    Sıra bekliyorum.
    En önemlisi kimsenin hakkını yemiyorum. Hakkımı da yedirmiyorum.
  • 21-05-2026, 10:38:07
    #6
    Katkım büyük olacakta; toplum buna hazır değil.

  • 21-05-2026, 10:44:57
    #7
    Wordpress
    Gayet güzel bir konu. Alaycı yorumların olmaması daha hoş olur
  • 21-05-2026, 10:49:17
    #8
    Birileri ceplerini iyi doldursun diye her yıl kdv hariç gelir vergisin de xxx.xxx tutarında vergi veriyorum
  • 21-05-2026, 10:51:55
    #9
    Klasik olması gereken şekilde kendi çapımda yaşayan kimseyle işi olmayan biriyim. Peki toplumun bana katkısı ne?