• 16-05-2026, 15:41:11
    #1
    Dün Gece 2:30 sularında kadıköy istikametine doğru giderken kardeşim araçla makas atmış. Bugün karakoldan aradılar cezai işlem için çağırdılar pazartesi günü. Ek olarak polis bi abimin aracılığıyla olayın içeriğini medyaya düştüğünü öğrendim fakat hala medyada bir durum göremedim. Herhangi bir sayfa paylaşım dahi yapılmamış. Cezai işlemler kesinleşmiş buna ek olarak adli işlem çıkacağını söylediler. Adli işlemden ne gibi bir sonuç çıkar?

    Bu tarz olayları takip eden varsa Siyah Audi A3
    Plaka 34RD1790 Gören olursa iletebilir mi medyada?
  • 16-05-2026, 15:43:25
    #2
    .best ONE 🏆
    Araç men, ehliyet alınır, (süresi hakkında emin değilim) ekstra para cezası alınır hapis cezası almaz diye düşünüyorum
  • 16-05-2026, 15:45:19
    #3
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç men, ehliyet alınır, (süresi hakkında emin değilim) ekstra para cezası alınır hapis cezası almaz diye düşünüyorum
    6 ay ehliyet ,
  • 16-05-2026, 15:47:00
    #4
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay ehliyet ,
    Hocam 2 ay
  • 16-05-2026, 15:48:45
    #5
    Kamera taktım arabaya günde 2-3 kişiyi atıyorum egm'ye. Böyle böyle adam olacaklar.
  • 16-05-2026, 15:49:58
    #6
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera taktım arabaya günde 2-3 kişiyi atıyorum egm'ye. Böyle böyle adam olacaklar.
    Hocam isteyerek değil, annem dün akşam rahatsızlandı, bende karşıdaydım o hışımla yapmak zorunda kaldım yani yine yaptığımı savunmuyorum
  • 16-05-2026, 15:51:52
    #7
    Sturdy4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam isteyerek değil, annem dün akşam rahatsızlandı, bende karşıdaydım o hışımla yapmak zorunda kaldım yani yine yaptığımı savunmuyorum
    Kardeşim yaptı demişsiniz ilk mesajda bize niye yalan söylüyorsunuz hocam polis miyiz biz orada anlatırsınız

    Benzer bir durumda trafiği tehlikeye atmaktan 60 gün aracı trafikten 60 gün ehliyete el koyma bir de ceza kesmişler bugün bir haberde önüme düştü.
  • 16-05-2026, 16:00:01
    #8
    Arabanın genel olarak tipi, plaka yapısı vs. hiç şaşırtmadı.
    Gözümde kombin, saç traşı hepsi belirdi bile.
    Böyle böyle adam olacaklar. Şuanki cezalar az bile.

  • 16-05-2026, 16:09:38
    #9
    Sturdy4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 ay
    Anlaştık hocam 🙏🏼 2 ay 😊

    doğrudur ben 6 diye hatırlıyorum, tirafikçi arkadaşla böyle bir muhabbet olmuştu oradan kaldı .