• 16-05-2026, 01:37:42
    #1
    Hayırlı geceleriniz olsun , başlıkta belirttiğim gibi vergi levhası vs olmadan şahıs olarak 0850 numara almak istiyorum, nereden ya da kimden alabilirim ?
  • 16-05-2026, 01:41:09
    #2
    Belgesiz bulamazsın belgeli basit yoksa bi arkadaş zamanında bulmuştu belgesiz günlük 300 $'dan bahsediyordu oda ne kadar güveneceksin şüpheli
  • 16-05-2026, 01:48:15
    #3
    Hocam ben zamanında almıştım şahısa ama btk kapsamında sadece arama yapabiliyorsun arama alabiliyorsun sms vs gönderemiyorsun
  • 16-05-2026, 01:48:27
    #4
    ErsinErce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belgesiz bulamazsın belgeli basit yoksa bi arkadaş zamanında bulmuştu belgesiz günlük 300 $'dan bahsediyordu oda ne kadar güveneceksin şüpheli
    Belgeliden kasıt vergi levhası mı hocam? Evet ise nereyi tavsiye edersiniz?
  • 16-05-2026, 01:48:47
    #5
    biraz konu dışı olabilir ama 0850li numara alınca ne oluyor tam olarak?
  • 16-05-2026, 01:49:55
    #6
    ErsinErce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belgesiz bulamazsın belgeli basit yoksa bi arkadaş zamanında bulmuştu belgesiz günlük 300 $'dan bahsediyordu oda ne kadar güveneceksin şüpheli
    günlük 300$ ise şirket açar ya insan bilmiyorum bende bakalım belki çıkarı, teşekkür ederim hocam
  • 16-05-2026, 01:53:40
    #7
    Dedo0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceleriniz olsun , başlıkta belirttiğim gibi vergi levhası vs olmadan şahıs olarak 0850 numara almak istiyorum, nereden ya da kimden alabilirim ?
    Forum da birisi doğrudan şirket olmadan satıyordu, ancak kalıcılığı konusunda emin değilim.

    Şahıs şirketim var, 5 yıldan fazladır 850 hat kullanıyorum, NetGSM candır! 😎👌

    Forum da bir aratın hocam, mutlaka karşınıza çıkacaktır, ancak dediğim gibi kalıcılık konusunda bilemedim, deneyim ve tecrübem mevcut değil.
  • 16-05-2026, 01:58:33
    #8
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum da birisi doğrudan şirket olmadan satıyordu, ancak kalıcılığı konusunda emin değilim.

    Şahıs şirketim var, 5 yıldan fazladır 850 hat kullanıyorum, NetGSM candır! 😎👌

    Forum da bir aratın hocam, mutlaka karşınıza çıkacaktır, ancak dediğim gibi kalıcılık konusunda bilemedim, deneyim ve tecrübem mevcut değil.
    bende satanların var olduğunu düşünüyorum, bi bakayım detaylı hocam, çok teşekkür ederim.
  • 16-05-2026, 02:00:30
    #9
    MixCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben zamanında almıştım şahısa ama btk kapsamında sadece arama yapabiliyorsun arama alabiliyorsun sms vs gönderemiyorsun
    hocam benim için Whatsapp için gerekli sadece, mobil uygulamam için destek hattı olacak ondan dolayı ihtiyacım var.

    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz konu dışı olabilir ama 0850li numara alınca ne oluyor tam olarak?
    mobil uygulama web sitesi ya da şirketin vs var ise kurumsal gözüküyorsun kurumsal görüntü de veriyor amaç bu hocam.