e_bilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yemek ısmarlıcak var mı?
46
●3.346
- 06-05-2026, 00:04:37Arkadaş adına ben de teşekkür ederim hocam. Konuya birkaç kişi daha katılır bu şekilde umarımberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2026, 00:07:23ben de size teşekkür ederim hocam. kat kat fazlasıyla dönsün size inşallaheratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2026, 00:07:35Wpden bana ilk Galaktik Tost Makinesi yazana istediği yemek benden.
)) adres vereyim mi
