• 04-03-2026, 21:14:00
    #10
    Selam,

    API arayanlara yardımcı olabilirim token başına veya günlük istek hakkı şekilnde kullanabilirsiniz (token başına daha maliyetli oluyor tabii ki).
    İstek hakları 250, 500, 1.000 istek şeklinde seçebiliyorsunuz.
    Günlük istek haklarının fiyatı ise ₺150, ₺280, ₺540 ve model olarak GLM 5, Kimi K2.5 ve MiniMax 2.5 modelleri var.

    Denemeniz için yardımcı da olurum.
  • 04-03-2026, 21:17:07
    #11
    Nebulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apiye gerek yok claudemax alıyosun 200$'a kuruyorsun account ile bambambam ne istiyosan yaptır ama konfigurasyonuna ayar çekmeniz lazım 200$lık limitinizi 3-4 contextte bitirmeyin
    Hocam anlamadım qwen code bağladım gemini pro bağladım limit hemen bitiyor 😃 ama şu limit olayı olmazsa çok iyi çalışıyor
  • 04-03-2026, 21:19:02
    #12
    Denemedim ama VDS için
    @alastyr; ve @bilhost; öneririm
    Bilhost ilk alisverite %30 indirim kodu : BH30
  • 04-03-2026, 21:20:49
    #13
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemedim ama VDS için
    @alastyr; ve @bilhost; öneririm
    Bilhost ilk alisverite %30 indirim kodu : BH30
    Önerin için teşekkürler,lütfen konudan şaşmayalım. Konuyu reklam/vds firması önersii değil openclaw hakkındaki kullanıcı yorumları.
  • 04-03-2026, 21:29:40
    #14
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerin için teşekkürler,lütfen konudan şaşmayalım. Konuyu reklam/vds firması önersii değil openclaw hakkındaki kullanıcı yorumları.
    Yanlış anladınız hocam
    Ben sadece memnun olduğum firmalar söyledim reklam vb. yok yani.
  • 04-03-2026, 22:22:18
    #15
    Openclaw nedir? Bende sürekli duyuyorum merak ettim.
  • 04-03-2026, 22:58:29
    #16
    Yaptıracağınız işe göre değişir ama otomasyon için birebir.
    Ancak çok fazla istek ve token tüketiyor.
  • 06-03-2026, 00:51:03
    #17
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Geçen aydan beridir dillere destan,son zamanlarda da hafif ilgimi çekiyor.
    Bir tane vds alıp kuracağım.
    Deneyimleriniz neler oldu?
    İsteklerinizi yerine getiriyor mu?
    Gerçek bir agent gibi mi?
    Maliyetleri nelerdir?

    Ufak bir deneyimizini bildirebilirseniz çok iyi olur.
    Aşırı memnunum kullanıyorum
  • 06-03-2026, 00:51:32
    #18
    Pixxu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı memnunum kullanıyorum
    APİ olayını nasıl çözdünüz?