merhabalar. kıbrısta şirket kurmayı planlıyorum vergi dilimi sebebi ve tr hesabı sebebiyle. 25k eur blokaj koyulduğundan bahsediliyor ve bu blokaj 1 hafta sonra kalkıyor deniliyor. tam anlamıyla daha önce deneyimleyen varsa bilgilendirebilir mi?
saygılar.
kıbrıs şirket kuruluşu hk bilgi
9
●672
- 04-03-2026, 12:52:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir hafta önce ltd şirket kuruluşu sağladım blokaj vs istenmedi 3-4 gün içerisinde de şirketim açıldı hocam
- 04-03-2026, 12:54:57Maliyet nedir hocamNycSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2026, 12:58:35Hocam ben noter ve serbest liman olmak üzere totalde 1.600 Usdt harcadım bu fiyatlar daha da düşebiliyor, şahıs vs tarafından şirket açmak istersen 500 - 600 dolar gibi açılışlarını sağlayabilirsin.
- 04-03-2026, 13:04:04hocam süreç hk biraz bilgi verebilir misiniz? uzaktan mı açtınız gidip miNycSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2026, 13:04:41AdministratorBu konuda profesyonel firmalardan destek almalısınız @Ortac; gibi
- 04-03-2026, 13:05:18Uzaktan açılış sağladım, muhasebeci arkadaşlarım orada çalışmakta yardımcı olmalarını istedim ve süreç tamamlandı internette blokaj edilecek şu yapılacak şu hesaba gönderin vs diyenlere inanmayın ?
- 06-03-2026, 10:51:36Merhabalar, r10 kendisi dahil, r10 daki birçok arkadaşımıza şirket kuruluşunu biz yaptık ve muhasebe işlemlerini yürütüyoruz. Detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.fyzki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, öncelikle bu şekilde yanlış bilgi vererek ne kazanç elde ediyorsunuz gerçekten anlamadım. Verdiğiniz tüm bilgiler yanlış ve yanıltıcı, 3-4 gün içinde şirketi kurdum dediniz. Bırak kurmayı isim yoklamasını bile alamazsın 3-4 günde. 1600$ a noter dahil kurdum dediniz, serbest liman ön başvuru harcı 2000$ daha noter, vergi ve tescil harcını katmadık. Sermaye konusunda inanmayın dediniz yasal olarak KKTC de yabancıların kuracağı her şirkette minimum 25,000 sermaye zorunluluğu var ve bu para bloke edilmelidir. Şirketi kurduktan sonra şirket hesabında serbest kalır. Lütfen bu şekilde yalan yanlış bilgiler paylaşarak arkadaşları yanıltmayın. İyi günler..NycSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle