merhabalar. kıbrısta şirket kurmayı planlıyorum vergi dilimi sebebi ve tr hesabı sebebiyle. 25k eur blokaj koyulduğundan bahsediliyor ve bu blokaj 1 hafta sonra kalkıyor deniliyor. tam anlamıyla daha önce deneyimleyen varsa bilgilendirebilir mi?

saygılar.