• 20-02-2026, 00:06:22
    #1
    Selam arkadaşlar,

    Elimde yıllar önce İngiltere'den gelen 3 adet Tesco Mobile sim kartlar var. Bir dönem heves etmiştim fakat hiç kullanma ihtiyacı duymadım.
    Bunlar hala aktif midir? Bence bi 5 yıl olmuştur bunlar bana geleli

    Duruma göre satışlarını yapmak istiyorum. Bilgili arkadaşlar aydınlatabilirse sevinirim.

    Teşekkürler.


  • 20-02-2026, 00:12:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tesco Mobile'a mail atıp öğrenirseniz daha sağlıklı olur hocam
  • 20-02-2026, 00:14:55
    #3
    xsedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesco Mobile'a mail atıp öğrenirseniz daha sağlıklı olur hocam
    Doğrudan mail vs. dönerler mi bilemedim
  • 20-02-2026, 00:16:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudan mail vs. dönerler mi bilemedim
    er yada geç dönerler
  • 25-02-2026, 19:47:45
    #5
    5 yıl geçmişse çalışmaz hocam, siz deneyin önce çalışıyorsa satabilirsiniz.