Selam arkadaşlar,
Elimde yıllar önce İngiltere'den gelen 3 adet Tesco Mobile sim kartlar var. Bir dönem heves etmiştim fakat hiç kullanma ihtiyacı duymadım.
Bunlar hala aktif midir? Bence bi 5 yıl olmuştur bunlar bana geleli
Duruma göre satışlarını yapmak istiyorum. Bilgili arkadaşlar aydınlatabilirse sevinirim.
Teşekkürler.