Dostlarım selamlar,

Almanya'da otto, Amazon vb sitelerden taksitle bilgisayar almak istiyorum. Wise kart kullanıyorum. Sizce alırken sıkıntı olur mu?

Birde ben geleli tam 2 ay oldu taksit seçeneğinden sizce yararlanabilir miyim?

Teşekkürler.