• 27-12-2025, 01:28:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    konusunu açmıştım seviyordum hediyeler aldım yollattım hiç teşekkür bile etmedi bunda sorun yok helali hoş olsun, morali yoktu neden moralsiz diye soruyorum seni ilgilendirmez deyip mesajıma
    beğeni atıp gitti uyudu. neden? merak ediyorum seven birisini neden görmezden gelirsin? anlam veremiyorum kafayı yiyorum düşündükçe..
  • 27-12-2025, 01:30:07
    #2
    Kişisel Rütbe
    Pandora aldığın kız mı bu
  • 27-12-2025, 01:30:14
    #3
    Dürüst olması bile iyi. Ya yalandan seviyormuş gibi yapsaydı?
  • 27-12-2025, 01:31:07
    #4
    Üzme kendini üstat.
  • 27-12-2025, 01:31:31
    #5
    Kapıya kul insana köle gerek
  • 27-12-2025, 01:32:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandora aldığın kız mı bu
    pandora almadımki
  • 27-12-2025, 01:33:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürüst olması bile iyi. Ya yalandan seviyormuş gibi yapsaydı?
    onu bile yapsa iyiydi çünkü baya seviyorum haddinden fazla...
  • 27-12-2025, 01:33:46
    #8



  • 27-12-2025, 01:35:39
    #9
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu bile yapsa iyiydi çünkü baya seviyorum haddinden fazla...
    Büyük konuşmak istemem de hocam, beni sevmeyeni ben hiç sevmem. Allah kimseyi karşılıksız sevdaya düşürmesin.