Merhaba,
konusunu açmıştım seviyordum hediyeler aldım yollattım hiç teşekkür bile etmedi bunda sorun yok helali hoş olsun, morali yoktu neden moralsiz diye soruyorum seni ilgilendirmez deyip mesajıma
beğeni atıp gitti uyudu. neden? merak ediyorum seven birisini neden görmezden gelirsin? anlam veremiyorum kafayı yiyorum düşündükçe..
Sevdik Hata Yaptık...
21
●688
- 27-12-2025, 01:28:41Üyeliği durduruldu
- 27-12-2025, 01:32:38Üyeliği durduruldupandora almadımkiSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2025, 01:33:00Üyeliği durdurulduonu bile yapsa iyiydi çünkü baya seviyorum haddinden fazla...sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2025, 01:35:39Büyük konuşmak istemem de hocam, beni sevmeyeni ben hiç sevmem. Allah kimseyi karşılıksız sevdaya düşürmesin.WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

