opel insignia kullanan varmı?
9
●140
- 23-12-2025, 19:58:59Üyeliği durdurulduopel insignia 2014 model 330.000 kmsi bir yakın alacak ama ne gibi sorunları var tavsiye edermisiniz şuanda arabada siyah duman atıyormuş enjektörden dolayı ne diyorsunuz?
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 23-12-2025, 20:00:32Üyeliği durduruldu430 binde lineam vardı hala kullanıyorum şükür üzmediademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 20:03:10Bende Astra var.Opel de dizel motorun cidden üreticisi çok önemli.Bendeki astra fiat ile ortak ürettiği motor sorunsuz kullanıyorum.Dizelde km pek sorun çıkarmaz önemli olan motor sağlığıdır.Aracı almaya ciddiysen ekspertiz yaptırın ama yol kenarı ekspertizlere değil cidden kurumsal işinin ehli olan firmalara.Onlar asıl olayı size söyleyecektir.Bir dizel kullanıcı olarak söylediğim tek şey ne kadar duman o kadar randumanWAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 20:03:14Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Lineayla bu bir değil, Opel nazlı bir araçtır. Ben olsam almazdım. Satışı da düşünmek gerek.WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 20:04:28Üyeliği durduruldubana wpden yazarmısın hocam biAden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 20:04:47Ortak motor üretimleri var hocam.Dizel serilerin CDTİ olanların yarıdan çoğunu Fiat ile birlikte üretir.Satışında sorunda yaşanmaz.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 20:06:57Evet ortak motor üretimi olduğunu biliyorum. CDTI genel olarak iyi bir motor fakat KM çok fazla ,duman atıyor. Opel nazlı bir araçtır.Aden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O km'den sonra satışı zor.
Bende opel kullanıcısıydım, çevremde de bir çok astra, insignia kullanan şikayet edenler mevcut.
Yani bütçeyi bilmiyorum ama daha iyi alternatiflere yönelmeli diye düşünüyorum.
İyi forumlar.