• 23-12-2025, 10:23:10
    #1
    Elimde 2017 de açtığım Google Play Console Developer Hesabım var. 3 uygulamam var içerisinde. Bununla ne yapabilirim. Aktif kullanmadığım için kapandı. Açmak için destek verecek yada fikir verebilecek varmı?
  • 23-12-2025, 10:25:17
    #2
    Hocam eğer hesap 2017’den kalmaysa, büyük ihtimalle Google onu “inactive” (etkisiz) olarak işaretlemiştir ama tamamen silinmemiştir.

    Console’a giriş yapabiliyorsanız “Reopen Developer Account” veya “Request Account Restore” seçeneğini kullanın.
    Eğer 2021 sonrası mail uyarısı aldıysanız destek ekibine form üzerinden ulaşarak geri açtırabiliyorsunuz.

    Uygulamalar Play’den kaldırılmış olsa bile, paket adları (package name) sizdeyse yeniden yükleyebilirsiniz.
  • 23-12-2025, 10:28:49
    #3
    bi tofaş parasına o hesabı satın alacak adamlar biliyorum forumda içindeki uygulamaları falan hallederseniz ))
  • 23-12-2025, 10:30:47
    #4
    Adamın morali bozulacak açamazsa öyle birşey dedin ki 😁

    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi tofaş parasına o hesabı satın alacak adamlar biliyorum forumda içindeki uygulamaları falan hallederseniz ))
  • 23-12-2025, 10:32:45
    #5
    laazuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın morali bozulacak açamazsa öyle birşey dedin ki 😁
    Öyle değil mi ama
  • 23-12-2025, 10:34:26
    #6
    keşke benimde olsa 😁 yanlışıkla her yerden hesap açmışız bi onu açmamışısız 😂😂

    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle değil mi ama
  • 23-12-2025, 10:36:18
    #7
    Hesabımın alıcısı var. Güzel teklif veriyorlar ama ben kendim hali hazırda geliştiriciyim açıp kendim değerlendirmek isterim daha iyi teklif gelmezse
  • 23-12-2025, 10:36:36
    #8
    Açtır içine
    https://app.emergent.sh/chat

    Sitesinden 10-15 dakikada istediğin app yaptır yükle. Ben metin tabanlı bir oyun yaptırdım. React ile onu building de aldım. Bilmeyen biri 1 saate bir build alabilir çok güzel yapmış adamlar
  • 23-12-2025, 10:44:12
    #9
    ben kendim de kod yazabiliyorum yazılımcıyım zaten. sıfırdanda yapabilirim problem değil. zaten 1 tanede kurumsal hesap var