• 29-10-2025, 17:33:30
    #1
    Kurumsal PLUS


    sol üstte microsoft yetkili satıcı diyor. Ama 160tlye office 2024 pro+ satıyorlar ayrıca windows lisansları'da 160tl.

    Bu nasıl olabiliyor? 8-10binlik resmi satış fiyatı yerine 150-200tlye key satıp microsoft yetkili satıcı nasıl olabiliyor?

    yasal mı? en önemli soru: Microsoft'un bundan haberi var mı?
  • 29-10-2025, 17:34:11
    #2
    Microsoft'un haberi olursa tatlı dille uyarıyor
  • 29-10-2025, 17:37:09
    #3
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    sol üstte microsoft yetkili satıcı diyor. Ama 160tlye office 2024 pro+ satıyorlar ayrıca windows lisansları'da 160tl.

    Bu nasıl olabiliyor? 8-10binlik resmi satış fiyatı yerine 150-200tlye key satıp microsoft yetkili satıcı nasıl olabiliyor?

    yasal mı? en önemli soru: Microsoft'un bundan haberi var mı?
    Microsoft partnerse partner olduğuna dair microsoft linkini yollasın hocam talep edin. O fiyatlara sattıkları lisanslar mak key oluyor genelde. Yasal değil. Şöyle birşey söyleyeyim size buna çok benzer bir sektörde aynı bu tarz satış yapan bir tanıdığım vardı. 2016 yılına kadar satış yaptı insanlar hiç birşey olmaz sanıyorlardı ancak geçtiğimiz yıl organize suçlar bölümünde savcılıkta soruşturması olduğunu öğrendi. Evi farklı yerde olduğu için diğer satıcılara siber şube ekipleri baskın yapmış bu arkadaş evde olmadığı için sonradan polis aradı ifade verdi. Bugün bişey olmaz diyenler 3-5 yıl sonra organize şube savcılığının soruşturması ile karşılaşırlarsa şaşırmasınlar.
  • 29-10-2025, 17:38:01
    #4
    Kurumsal PLUS
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft'un haberi olursa tatlı dille uyarıyor
    satıcı detaylarında siteleri https://pra***ans.com bu gözüküyor ama google a trendyoldaki ismi yazınca https://canvassit.com.tr/ bu çıkıyor

    çok güzel yanıltma yapmışlar... canvassit in benzer ismini alıp farklı site üzerinden faaliyet göstermek ve kullanıcıların google da o firmayı yazıp araştırdıklarında ise canvassitin sitesi çıkması güzel detay.
  • 29-10-2025, 17:40:29
    #5
    Kurumsal PLUS
    ayrıca o firmaya pra****sans.com domaini de r10daki birisi satmış

    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft partnerse partner olduğuna dair microsoft linkini yollasın hocam talep edin. O fiyatlara sattıkları lisanslar mak key oluyor genelde. Yasal değil. Şöyle birşey söyleyeyim size buna çok benzer bir sektörde aynı bu tarz satış yapan bir tanıdığım vardı. 2016 yılına kadar satış yaptı insanlar hiç birşey olmaz sanıyorlardı ancak geçtiğimiz yıl organize suçlar bölümünde savcılıkta soruşturması olduğunu öğrendi. Evi farklı yerde olduğu için diğer satıcılara siber şube ekipleri baskın yapmış bu arkadaş evde olmadığı için sonradan polis aradı ifade verdi. Bugün bişey olmaz diyenler 3-5 yıl sonra organize şube savcılığının soruşturması ile karşılaşırlarsa şaşırmasınlar.
    ben bunu bi microsoft türkiye ye ileteyim...
  • 29-10-2025, 17:43:09
    #6
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca o firmaya pra****sans.com domaini de r10daki birisi satmış


    ben bunu bi microsoft türkiye ye ileteyim...
    İlgilenirlemi bilmem ancak benim bahsettiğim microsoft ürünleri değildi. Ancak karşınızda Microsoft dediğim gibi bir gün siber şube polisleri evinizi ziyaret edebilir. 9-10 yıl önce açılmış soruşturma daha geçen sene geldi. Yabi bugün bişey olmadı diye kimse rahat olmasın.
  • 29-10-2025, 18:14:59
    #7
    Yazıyorsa doğrudur, Sonuçta internette yazıyor yalan olmaz
  • 29-10-2025, 18:28:07
    #8
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenirlemi bilmem ancak benim bahsettiğim microsoft ürünleri değildi. Ancak karşınızda Microsoft dediğim gibi bir gün siber şube polisleri evinizi ziyaret edebilir. 9-10 yıl önce açılmış soruşturma daha geçen sene geldi. Yabi bugün bişey olmadı diye kimse rahat olmasın.
    Ben microsoftun çok taktığını düşünmüyorum öyle olsa bu forumda olsun, pazaryerleri filan olsun hiçbir yerde sattırmazdı. Geçmişte olayı tam hatırlamıyorum operatörler bozumla alakalı bir şey olmuştu r10,******* engel yemişlerdi kimse ne olduğunu anlamadan 1 gün boyunca kapalı kaldı tak diye kapatmışlardı. Açtırdılar ama konularına yasak geldi. İstese böyle bir şey yaparlardı. Ne kadar çok kullanıcı o kadar iyi gözüyle bakıyordur para vermese bile verilerimiz gittiği için verileri işlettiği için belkide üstüne düşmüyorlardır.
  • 29-10-2025, 19:22:42
    #9
    En iyisi sanırım
    Microsoft hiç izin verir mi böyle bir şeye.